26 Οκτωβρίου, 2017, 01:48:15 ΜΜ Τελευταία τροποποίηση: 15 Νοεμβρίου, 2017, 08:45:28 ΠΜ από Φαέθων
Καλησπερα Φαεθων. Διαβάζαμε χτες την ιστορία σου με τον άντρα μου και κλαιγαμε. Έκανε κατάτμηση σπέρματος και έχει 69%. Έφυγε η γη κάτω από τα πόδια μας. Αυτό σημαίνει πως δε θα κάνουμε δικό μας παιδί; έχω ήδη μια παλίνδρομη στο ιστορικό μου. Έκτοτε προσπαθούμε ένα χρόνο και τίποτα. Πήγαμε για να ξεκινησουμε για εξωσωματική και ο γιατρός μας είπε πρώτα να κάνουμε κάποιες εξετάσεις. Όλες καλές. Εκτός από την κατάτμηση. Σε ρωτάω γιατί φαίνεται πως μέσα από όλη αυτήν την εμπειρία σου ίσως κάτι μπορείς να μου πεις. Ξέρω πως δεν μπαίνεις συχνά, θα το εκτιμούσα όμως αν έκανες τον κόπο να μου απαντήσεις. Ευχαριστώ.

Γεια σου Happycap. Χωρίς να είμαι γιατρός δεν νομίζω ότι αυτό που μου περιγράφεις σημαίνει ότι δεν θα κάνετε ποτέ παιδί. Πολύ εύκολα τα έβαψες τόσο μαύρα. Ο σύζυγός σου πιθανά μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση με φυσικούς τρόπους και αν αρχίσεις να πλησιάζεις τα 35 και δεν έχει γίνει κάτι, θα έλεγα να ζητήσετε την βοήθεια κέντρου υποβοηθούμενης αναπαραγωγής.
Ηλικία εμφάνισης 39 (αρχές 2011). Αρχικά πόνος στη βουβωνική περιοχή, επιτακτική ούρηση και κίτρινο χρώμα σπέρματος. Αργότερα συχνουρία, νυχτουρία, σπανιότερα τσούξιμο, μικροενοχλήσεις κατά την στύση και την εξπερμάτωση. Πλέον σχεδόν καλά με χαλάρωση, αποφυγή εντάσεων και στρες, τρέξιμο, αραιή εκπερμάτωση, μασάζ, διατάσεις.

Αν κάποιος θέλει να με ρωτήσει για την γνώμη μου σε κάτι ας ποστάρει στο forum ώστε να μπορούν να διαβάσουν και άλλοι που μπορεί να ενδιαφέρονται. Όχι με προσωπικό μήνυμα αν δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος. Και όχι στο chat.

Δεν έχω (δεν γνωρίζω) πολλά πράγματα να απαντήσω σε ερωτήσεις ανθρώπων που πιστεύουν ότι έχουν μια μικροβιακή πάθηση και ρωτούν για αντιβιώσεις και μικρόβια πέρα από αυτά που έχω γράψει εδώ: http://www.chronic-prostatitis.com/index.php?topic=654.0 και http://www.chronic-prostatitis.com/index.php?topic=227.0 και http://www.chronic-prostatitis.com/index.php?topic=239.0