Αποστολέας Θέμα: Μετά απο αγωγή με αντιβίωση έχω ενοχλήσεις.  (Αναγνώστηκε 2436 φορές)

Promitheas81

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Karma: +0/-0
  • Με ενοχλεί η αντιβίωση
    • Προφίλ
Μετά απο αγωγή με αντιβίωση έχω ενοχλήσεις.
« στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 09:17:53 πμ »
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Ειμαι συμπάσχον κ χρόνια ταλαιπωρημένος με προβλήματα προστατίτιδας. Τώρα για τρίτη φορά εχω πάλι το ίδιο πρόβλημα.
Περίπου ενα χρόνο πριν είχα παρατηρήσει οτι   όταν έκανα κακή διατροφή ή έπεινα κάποια ποτα στην εκσπερμάτωση ένιωθα μια μικρή ενόχληση σαν τσούξιμο στην ακρη της ποσθης. Κ όχι πάντα. Καμία άλλη ενόχληση. Πηγα το πάτερα μου στον ουρολόγο μου κ του περιεγραψα κ την ενόχληση μου.
Με έστειλε να κανω καλλιέργεια σπέρματος κ βρέθηκα με Χρυσίζων Σταφυλόκοκκο . Πέρνω Augmentin των 1000 για 14 μέρες κ το μικρόβιο με τρείς ελέγχους που έκανα σε δύο διαφορετικά εργαστήρια δεν βρέθηκε. Το πρόβλημα ξεκίνησε αμέσως μετα την αντιβίωση.  Πόνος στους όρχεις πόνος στο ορθό πόνος όταν κάθομαι πόνος στο περινέο. Αυτό φεύγει κ έρχεται. Το τελευταίο διάστημα κάθε φορά που στεναχωριεμαι τα συμπτώματα επιστρέφουν κ εκδηλώνονται την επόμενη μέρα. Όμως πέρναγα διαστήματα που ήμουν εντελώς ασυμπτωματικός.
Πριν λίγες μέρες η κοπέλα μου αποκτά κολπίτιδα κ με σχετική εξέταση που έκανε βρέθηκε ουρεοπλασμα. Ξεκινήσαμε αντιβίωση. Vibramicyn δυο φορές τη μέρα για δέκα μέρες. Την Τρίτη μέρα ξεκίνησε το μαρτύριο. Η αντιβίωση οπως πάντα αντι να με βοηθήσει με κανει χειρότερα. Κ εκεί που ήμουν σχεδόν καλά πάλι πρέπει να αντιμετωπίσω τα εντονα συμπτώματα.
Υπάρχει κάποιος φίλος που έχει το ίδιο πρόβλημα με εμενα οταν λάμβανει αντιβίωση?
Υπόψην οτι τρώω καλα δε πεινω δε καπνίζω αθλουμαι τα κιλα λίγα προβιοτικα συχνά. Χωρις καφε  κλπ...
Στα 23 εμφάνισα πρώτη φορά προστατίτιδα e-Coli, στα 28 επανεμφανίστηκε με Χλαμύδια στα 32 με σταφυλόκοκκο. Τα συμπτώματα είχαν διάρκεια μέχρι ένα χρόνο κ εξαφανίζονταν. Τώρα πάλι τα ίδια.

evans

  • Senior Member
  • ****
  • Μηνύματα: 243
  • Karma: +23/-5
    • Προφίλ
Απ: Μετά απο αγωγή με αντιβίωση έχω ενοχλήσεις.
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 02:14:08 μμ »
Γεια σου Προμηθέα,
Δεν είχα επιδείνωση μετά από αντιβίωση, αλλά επειδή διαβάζω το φόρουμ χρόνια, δεν είσαι ο πρώτος που του συμβαίνει. Πρόσφατα είχα γράψει στο Χρήστο που είχε το ίδιο θέμα τη γνώμη μου:
Για επιδείνωση μετά από αντιβίωση έχουν γράψει και άλλοι, οι λόγοι μπορεί να είναι ότι α) ένα αντιβιοτικό μπορεί να καταστρέφει και την ‘καλή’ χλωρίδα με ότι συνεπάγεται, β) είναι τοξικά φάρμακα, γ) δημιουργούν τενοντίτιδες και μυϊκά προβλήματα.
Επειδή έγραψες ότι
Περίπου ενα χρόνο πριν είχα παρατηρήσει οτι   όταν έκανα κακή διατροφή ή έπεινα κάποια ποτα στην εκσπερμάτωση ένιωθα μια μικρή ενόχληση σαν τσούξιμο στην ακρη της ποσθης. ...
....Το τελευταίο διάστημα κάθε φορά που στεναχωριεμαι τα συμπτώματα επιστρέφουν κ εκδηλώνονται την επόμενη μέρα.
δεν αποκλείεται να υπάρχει κάποια ευαισθησία στο έντερο, που να δίνει σπασμό στην περιοχή (λόγω πχ κακής διατροφής τότε ή αντιβίωσης τώρα) και να προκαλούνται αυτά τα συμπτώματα.
Μια άλλη εκδοχή είναι και το μυϊκά προκαλούμενο πυελικό άλγος, όχι απαραίτητα ‘χρόνιο’ ούτε ‘μόνιμο’.
Σχετικά με τα μικρόβια είναι θετικό που δεν ξαναβρέθηκε ο σταφυλόκοκκος ή τα άλλα που είχες παλιότερα και για το ουρεόπλασμα να κάνεις και ένα επανέλεγχο κάνα μήνα μετά τη λήξη της αντιβίωσης. Σεξ χωρίς προφύλαξη με την κοπέλα όταν είναι σίγουρη ότι δε θα έχει κολπίτιδα. 
Άρα λοιπόν ξεκούραση της περιοχής, χαλάρωση, ζεστά μπάνια, όχι αρνητικές σκέψεις και κακή ψυχολογία, θετική προσέγγιση σε όλα, διασκέδαση, προσεκτική διατροφή και ίσως μια ματιά στο έντερο για τυχόν θέματα εκεί. Πιο χαλαρά σε οποιαδήποτε γυμναστική, πιο στοχευμένα σε διατάσεις μυών που σχετίζονται με την πύελο. Αν είσαι fitness γιατί όχι στο μέλλον γιόγκα, πιλάτες, αερόμπικ κλπ.
Περαστικά εύχομαι.
Χρόνιο, Μυϊκά βασιζόμενο Πυελικό Άλγος.
Ξεκίνησε το 2012, είμαι χωρίς συμπτώματα από το 2016.
Πυροδοτήθηκε από προστατίτιδα, το πρωτόκολλο Wise Anderson με βοήθησε περισσότερο από όλες τις θεραπείες.

Promitheas81

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Karma: +0/-0
  • Με ενοχλεί η αντιβίωση
    • Προφίλ
Απ: Μετά απο αγωγή με αντιβίωση έχω ενοχλήσεις.
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 19, 2018, 03:54:09 μμ »
Τελικά μετα απο 14 μέρες θεραπείας με vibramicin πρωί βράδυ μπορω να πώ ότι είμαι καλύτερα. Συμπτώματα οπως μικρή ενόχληση σαν καύση στην ουρίθρα πισω απο τους όρχεις κ καποιες φορές μικρή ενόχληση στους ορχεις εχουν φύγει.
Μάλλον είμαι καλύτερα. Αλλα θελω να δώσω χρονο στον εαυτο μου να δω πως θα αντιδράσει.
Αυτο που μου χει μεινει είναι ενόχληση στις αιμορροΐδες κ εντερο. Κλασικό πακέτο.
     Αυτό που μου κάνει εντύπωση ειναι οτι σε εξετάσεις που εχω κανει εγώ σε δυο μικροβιολογικά εργαστήρια δεν εχει βρεθει ποτε το μικρόβιο αυτό. Ειναι ομως η δεύτερη συντροφος μου που βρίσκεται με Ουρεόπλασμα. Κ αναρωτιέμαι αν το κουβαλαω κ δεν ανιχνεύεται σε εμενα.
Θα δείξει.
Στα 23 εμφάνισα πρώτη φορά προστατίτιδα e-Coli, στα 28 επανεμφανίστηκε με Χλαμύδια στα 32 με σταφυλόκοκκο. Τα συμπτώματα είχαν διάρκεια μέχρι ένα χρόνο κ εξαφανίζονταν. Τώρα πάλι τα ίδια.